torsdag 26 mars 2009

Sekunderna går...

Denna veckan har verkligen rusat iväg.
Söndag: Jobba natt.
Måndag: Var jag barnvakt åt världens bästa Oliver!
Tisdag: Var jag i skolan ock sen blev jag bjuden på lasagne hos Marcus o Sandra. Riktigt trevligt!
Onsdag: Jag höll utbildning på förmiddagen och rensade papper på jobbet på eftermiddagen ihop med min underbara chef =) Efter detta åkte jag till Lina, Harry och Celin. Fixade naglarna och pratade i vanlig ordning en massa med Lina. Tycker om dig så otroligt mycket vännen! Eller ja er alla tre!!

Idag e jag ledig och ska spendera dagen med att städa lite, fika med Kevin och sen äta våfflor med Malin o Pontus. En trevlig dag tror jag att det kommer att bli. Solen skiner ut igen med!

1 kommentar:

LINA L sa...

puss min vackra ;) Tack för att du finns vännen!