onsdag 11 mars 2009

Hipp Hipp Hurra!

Japps då var man 26 år då. Oj vad tiden bara rusar iväg. Nu e ja närmare 30 år än 20 år...kommer snart behöva rollatur haha Födelsedagen var bra men Kalle stackaren blev magsjuk. Vi åkte bräda på förmiddagen och äntligen kände jag att det började släppa lite. Jag kan hantera min nya bräda efter två dagar hihi jaja hur som sa Kalle vid lunch tid att han hade ont i magen. Trodde det var magkatarr men så fel vi fick. Efter lunch blev järtte dimmigt så runt 14 tiden gav vi upp åkandet och in i stugan för mys. Vi planerade vigseln och Kalle mådde lite bättre. Men efter en stund började Kalle spy. Så medans vi andra satt och åt sushi på kvällen så låg Kalle i sängen och spydde =( Jag fick avbryta mitt i maten för att tömma spyhink, mindre sugen på mat sen kan ja lova. Kalle hade jätte ont i magen! Hur som spelade ja, mamma o pappa lite Yatzy och drack en öl.

I natt har vi fått sova och Kalle känner sig nu bättre. Så det bli allt lite åkning idag skulle jag tro. Oroar mig dock nu för att bli sjuk sjläv...ush!!

Glömde säga tack till alla underbara vänner som skickat grattis meddelande på olika vis + för den kanon fina klockan jag fick av mamma o pappa.

1 kommentar:

Hanna sa...

meen.. jag skrev ju att det BLEV ikea å vin.. alltså förra helgen menade jag ju! =) så du behöver inte oroa dig för att jag ska hitta nya grannar, haha.. miss you. puss