fredag 29 april 2011

Crosstrainer!

Letandet har börjat. Fick ju en av Åsa å Brage när ja fyllde år men nu när de är utmaning kör jag ju 20min om dagen så den börjar redan bli lite vinglig. Skulle önska mig en liten bättre med så Kalle kan använda den också. Men de e så svårt att välja ju!

Har samma problem med min telefon. Den 10 maj löper bindningstiden ut. Jag tror att ja ska låsa upp telefonen för 350 kr å sen sänka abonnemanget till 499 kr Maxi surf på Tele2. Då får jag under tiden ställa mitt nuvarande abonnemang på tre till de billigaste vilket är 49 kr i mån, tre mån uppsägningstid e det. Sen e det en start avgift på tele2 med på 99 kr. Hur som blir det billigare med ca 200 kr i mån på tele2. Var inne på att byta telefon med men den jag har funkar ju bra så de känns onödigt. Men att stå och betala 699 kr på tre utan att telefon ingår är ju dumt. Hm mycket beslutsångest idag!

Inga kommentarer: