söndag 17 april 2011

Två små tänder har gjort entré!

Nu har busan äntligen fått två små tänder ner till. Tror hennes dålig sömn berott på detta för nu sista natten sov hon bättre igen. Hoppas de håller i sig! Allt går i en himla fart just nu. Rullar överallt hon vill komma till. Min söta tjej har fått coola brillor, solhatt å en keps inför sommaren nu med :)

I helgen har jag jobbat och de gick riktigt bra. Var helt okej att göra det trots att ja inte gillar att jobba helg, men nu visste ja ju att de bara är några helger och att det ger extra pengar i kassan här.

Utmaningen flyter på. Träningsprogrammet börjar sitta och kosten likaså. Vi var bra griniga här i ca två dagar men nu har det vändt. En himla massa keso å kesella äts de här i alla fall. Vi har upptäckt att maten går att göra helt okej den med, man får liksom se till de man får äta. Tror jag kommer vara kanon bra på att veta vad saker innehåller efter detta vilket jag tror är positivt! Vi får se de kanske kommer lite efter å före bilder här sen :D Nopp nu ska ja läsa ut min braiga bok som ja bara har pyttelite kvar på å den e så spännande!!

Inga kommentarer: