onsdag 20 april 2011

Valet är gjort!

Så ja har grunnat på detta men nu har jag bestämt mig. Jag kommer att vara på Vuxenpsykiatriska öppenvårdsmottagningen i 3 mån i höst. Jag har fått tjänsteledigt i 3 månader om ja sedan önskar bli kvar kommer det att bli en fast tjänst till mig. Jag måste testa detta då jag aldrig kommer att släppa tanken annars. Kommer hålla på och vela om ett år igen och jag vill inte ha det så. Det som känns tufft är att det känns som jag sviker Carita min nuvarande chef. Jag trivs ju verkligen med mitt arbete jag har nu men jag kanske faktiskt kommer att trivas i Skövde med. Ja måste testa detta för min och min familjs skull! Jag kommer att slippa att pendla vilket ger mig extra tid varje dag! Nu ska jag bara njuta av min sista tid som mammaledig innan det nya drar igång :D

2 kommentarer:

Hanna sa...

det kommer nog bli jättebra vännen! <3

sandra sa...

Åh va roligt strumpan! Det kommer bli jättebra! Bamsekram