måndag 11 april 2011

Utmaningen!


Jag och Kalle har hoppat på en utmaning från gymmet. Den drar igång på fredag den 15 april och innefattar träning samt kostupplägg från de som håller i utmaningen. Inget socker eller alkhol på 30 dagar plus att vi ska träna dagligen. Ska bli skoj att se vad som kan hända med ens kropp. Jag får ju dock modifiera träningsprogrammet lite grann då ja inte tänker göra situps eller crunches (stavas det så?) =) Jag följer allt min Olga hur som! Skoj att vi båda ska köra de då det blir betydligt lättare med kosten samt att vi kan peppa varandra. Dessa 30 dagar får höra till min 12 veckor som redan pågått en vecka. Förra veckan funkade träningen trots att jag arbetade. Skönt att se att de går att få ihop!


Annars händer de massor med Mila nu. Hon är sin egen lilla individ och det är så mys att se hur hon är som person! I lördags var vi och badade på upplevelsebadet och Mila badade i två hela timmar. Gnällde inte en enda gång utan bara njöt. Sötaste kusin Oliver och mormor var med också. Var en skön dag! Har grillat två ggr denna helg plus att vi har ätit färska jordgubbar så nu är sommren på intåg på allvar.


Idag har jag redan tränat mitt KB mammaexpress pass plus kört mina hundra swings och plankorna så nu blir det till att vara ute i solen resten av dagen!

Inga kommentarer: