tisdag 26 april 2011

Komma på sig själv...

med att vara en surskalle å otrevlig är mindre roande. De sista dagarna har ja varit smår sur mest hela tiden. Fattade inte först varför men sen gjorde mensen entre så gåtan e löst. Kalle stackarn får utstå en del då så från å med idag ska ja vara extra snäll i ett par dagar som kompensation :D

Mila har börjat vakna tidigt på morgnarna men somnar sen oftast om igen. Så nu susar hon gott. Jag ska dricka en kopp kaffe och sen måste ja motivera mig till att träna då jag är hur omotiverad som helst just nu... Mila får vakna först då hon övar på sina färdigheter när jag tränar. Krypa är det heta nu haha hon står på alla fyra å gungar så jag tror hon knäckt den nöten inom en vecka.

2 kommentarer:

Emma sa...

Det är så jäkla roligt att se hur världen öppnar sig för dom små när dom upptäcker nya saker dom kan göra!
Så himla häftigt! Busan har börjat krypa först nu efter en veckas häng med sin krypande kusin...men som kompensation så går hon ju!;)
Kram på er!

Sjöstrand sa...

Ja de e verkligen oroligt hur snabbt de går med :) kram på er å hoppas att flytten går bra!!