tisdag 19 april 2011

Tisdag

Dagarna bara rusar förbi känns de som. Vi är redan inne på dag 6 av utmaningen! Det flyter på bra och nu känner ja mig piggare än på länge. Träningen är skoj och maten är god. Kalle börjar till och med sakta men säkert tycka det är okej. Vi planerar en del inför påskens mat nu men det ska gå bra. Vi får se till det vi faktiskt FÅR äta och inte till det vi inte får. Jag har dock bara än så länge kört passet en gång inne på gymmet och har sedan kört resten hemma. Det är svårt att motivera sig att åka in dit då jag har crosstrainer och vikter hemma. Är skönt att få träningen gjord på förmiddagen så att man får kvällarna över till annat.

Imorgon måste jag ha gjort de svåra valet jag står inför...Vet inte hur ja vill ha den ännu så de kommer få bli att bara välja ändå. Berättar här så snart jag vet hur de blir.

Ska snart äta lite lunch innan vi ska in till stan och köpa dop present till lilla Tira och lite annat smått å gott till oss själva.

Inga kommentarer: