onsdag 19 oktober 2011

Jag vann!!




Jag tror att jag vann mot förkylningen denna gång!! Detta tror jag är tack vare denna lilla nyfunna vän. Skönt!! Kände igår kväll att jag hade lite små ont i halsen. Natten var inget vidare men nu känner jag mig fullt bra igen. Så imorgon blir det träning igen. Helt otroligt att jag lider de dagarna jag inte får träna haha. Tycker det är skit att inte få träna å klättrar på väggarna då.

Denna dag har spenderats med Babysim med älskade Mila. Hon dyker hela tiden och tycker de är så roligt! Är helt klart värt varenda krona för att få se henne så glad :D

Sen har jag allt vart lite husmor med. Jag har städat hela huset plus bakat en nyttig äpplekaka. Nu blir det en Irene Huss film med hjärtat!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: