lördag 29 oktober 2011

Vinterutmaning!

Då har jag planerat färdigt inför kommande 12 veckor!! Första sex veckorna kommer träningen se ut så här:
Mån: Styrka ÖK
Tis: HIIT pass (intervaller på crosstrainern 20 sek arbete och 40 sek vila x 12 min)
Ons: Styrka NK
Tors: Yoga
Fre: Mammaexpress pass
Lör: vila
Sön: vila

Utöver detta ska jag försöka komma ut på så många promenader som möjligt. Målet är minst 4 ggr per vecka 30 min. Kosten ska skötas förutom 3 fria mål i veckan :D Foto ska tas imorgon å sen efter 6 veckor å sen när de e slut.

Målet: Är att få tydligare muskeldefinition. Att orka 20 st armhävningar i TRX å att få bättre kondition. Jag kommer att använda mej av min pulsklocka för att mäta att den blir bättre!

Å nu är jag så ladda å längtar tills måndag när jag drar igång!! Haha ja e nog lite knäpp som sitter en lördag kväll å drömmer om hur min kropp ska formas! :D men den bjuder jag på! Nu kör jag!!
- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Nattpyre/Lena Bergsten sa...

Härligt Anna! Jag blev suppertaggad av att läsa ditt inlägg! Jag tänker alltid för långsiktigt, låter allt ta sin tid men varför inte bara mosa lite extra en tid? Nu ska jag också ta fram ett par tydliga mål och en plan för en tolv-veckors. :)
Tack! ;)

Sjöstrand sa...

Varsegod!! :) Känns så skönt när man blir taggad!! <3