lördag 15 oktober 2011

Mys frukost!!

Jag älskar lördag morgnar!! Denna morgon vaknade jag till Milas underbara röst <3 Kalle åkte iväg för att hjälpa min bror med att ta upp hans segelbåt idag. Jag å Mila har avnjutit en lång å mysig frukost. De blev hemmagjort fröknäckebröd å kesella plättar med jordgubbar å turkisk yoghurt. Till detta massa kaffe. Gott!! Nu myser vi i soffan framför programmet en andra chans. Är toppen att få se in i dessa människors öden. Tycker det är stort att dela med sig av detta svåra de gått igenom.

Helgen blir lugn då Mila har haft feber till å från i ett par dagar. Stackarn! Men just nu är hon feber fri å leker på golvet.

Veckorna bara rusar förbi. Barsen vecka till å sen ska jag på DBT utbildning vilket innebär en hel vecka utan Mila å Kalle... Jag försöker tänka positivt å på att jag får bo på hotell en vecka plus att ja kommer att få sova hela nätter. Nu mer kaffe å mys med Mila!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: