söndag 16 oktober 2011

Svisch!!

Vad snabbt tiden går, svisch så va denna helgen slut! Har varit en toppen bra helg med bra väder å häng med familjen. Idag har jag tränat, handlat å sen vart å fikat med Ilja, Danijela å deras lilla Mila. Det skiljer bara en dag på våra små Milor :D skoj att flickorna heter samma haha.

Nu sitter vi framför en tänd brasa. Är så mysigt!!




Imorgon är det jobbdags igen å jag ska träna innan tänkte jag. Nästa vecka ska ja på DBT utbildningen i Värnamo så då får de bli en yoga vecka :D Går ju lätt ta med yoga dvd å köra på hotell rummet!! Trivs verkligen med träningen! Har aldrig tidigare i mitt liv verkligen känt att jag inte kan vara utan träning! Blir knäpp om ja inte får träna haha å detta har ju hållet i sig i ett år nu. Nä nu ska ja avnjuta en kopp grönt te framför brasan!!

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: