tisdag 25 oktober 2011

Värnamo

Nu sitter jag på hotellrummet i värnamo. Andra dagen på DBT utbildningen har passerat. Utbildningen är toppen bra!! Lär mig kanon mycket!! Maten är lyxig och sängen på hotellet skön MEN så jag saknar Mila... Imorgon är hälften gjort i alla fall så de sista dagarna kommer säkert att gå snabbt. Kalle hade fått vabba idag med då Mila var hängig. Typiskt när jag är borta med. Jaja han reder upp det bra.

Har lyckats träna både igår å idag. Tog en promenad på en timme med. En ny utbildning med Olga är igång igen med. Jag tänker att jag kör igång den nästa vecka och mest ser till att hålla huvudet över vattenytan både träningsmässigt och matmässigt denna veckan. Min förra utmaning som slutade förra veckan gick bra och jag uppnådde mina mål. Så nu ska jag klura ut nya bra mål! Vill allt forma om kroppen lite till =D Nä nu ska jag lägga mig i sängen å titta på desperate housewives! Go natt alla fina <3

1 kommentar:

Therese sa...

Fasiken va du e redig Anna!!! Blir verkligen inspererad av dig :-) varit inne på Olgas blogg å kikat lite, för att va me i utmaningarna, kostar det pengar? Lite nyfiken... kämpa på! Kram Therese Svanberg (orkar du svara så gör d på fb)