torsdag 12 juli 2012

Bus och stoj och lite allvar med

Full rulle på semestern. Dagarna bara svischar förbi. Har redan börjat få jobb ångest, trots att jag är ledig i 2 1/2 vecka till...jobbar på att INTE tänka så men det är svårt. Finns alltid saker att jobba på.

Har startat nästan varje morgon på gymmet. Skönt att träna innan dagen drar igång. Idag körde jag ben och mag pass. Kunde lägga på i nästan alla övningar!! =D SÅ kul att vara på gymmet!! Omväxling förnöjer. Jag älskar att träna hemma och lär göra det igen men just nu var det kul med lite nytt. Spännande att se hur jag får ihop livspusslet sen när jobbet börjar igen. Men det ska bara gå helt enkelt!!

 Vi har busat en massa med Mila. Igår var vi på lekplatsen länge och bara stoja runt =D Min älskling!! Sen igår lyckades vi med att ta ett passfoto på hjärtat med. Hon total vägrade härom dagen så vi var rädda att de inte skulle gå och att vår resa till Grekland därmed skulle bli inställd. Annars är kusinerna här på besök nu så idag blir det 2 års kalas för hjärtat. Fyller inte förrän nästa vecka men vi äter tårta redan idag!!

Emellan allt bus fixar vi och donar en del här hemma med. Rensade den förbannade häcken igår. HATAR trädgårdsarbete men det gick lite lättare med ljudbok i öronen. Nä nu lunch innan fix inför kalaset!

Inga kommentarer: