onsdag 18 juli 2012

Mila 2 år!!

Kl 14:59 för exakt två år sen kom du till mig! Jag ÄLSKAR dig Mila och det finns inget som betyder mer än du. Så mycket kärlek du fått mig att inse att det finns. Du är mitt ALLT. Kan inte med ord beskriva vad jag känner för dig mitt lilla bus troll. Att komma hem och sätta nyckeln i dörren med ett leende på läpparna då jag kommer att tänka på att jag snart får se din härliga uppenbarelse i hallen som säger "Hej mamma" med ett stort leende. Min förlossningsberättelse har ni här =D Skulle göra om den resan en miljon gånger till för dig Mila!!





2 kommentarer:

LINA LUNDBERG MammaLivet på landet sa...

Är det sista fotot på din mage innan hon pluppa ut? Liten du var! Kul å se bilderna, tänk att det redan är 2 år sedan, dom blir så stora våra barn! massa grattis kramar från hela Familjen Lina

Sjöstrand sa...

Näst sista. Har ett till men då sitter jag ner. Blev inte så stor men misstänker att om jag gått fullt hade jag blivit det =D Tiden går för fort tycker jag!! <3