måndag 16 juli 2012

Hemma träning!


Idag hinner jag inte med att ta mig till gymmet då Kalle jobbade tidigt, kidzroom ej är öppet på sommaren och vi är bort bjudna till svärmor ikväll. Vad gör man då? Struntar i träningen? Nä knappast va! Jag körde på hemma. Fick byta latsdrag till chins annars funkade alla övningar lika bra att göra hemma. Shit så svårt det är med chins! Jag klarar ingen fullt ut. Nu ska ja väl erkänna att det är första gången jag kör det MEN ändå. Så svårt!! Testade att göra negativa chins. Hoppade upp och segade ner. Jag måste öva på detta helt klart. Vill klara av det =D Lär ta tid men detta kanske ska finnas med i mina nya mål till hösten? Jag köpte chinsstången för flera månader sedan så det var väl verkligen på tiden att jag fick upp ögonen för den igen. Mila hejade på bra idag. Skönt att jag har mitt hemmagym och kan köra minst lika bra där.

Nu ska jag å Mila strax ta en promenad. Annars blir det lugnt idag. Har ganska mycket inbokat denna vecka med så det är bästa att ta tillvara på slapp dagarna. Nästa vecka ska vi åka ut med husbil. Ska bli så skoj!!

Inga kommentarer: