tisdag 3 juli 2012

En himla massa djur

I vårt uterum. Älskar verkligen vårt stora fina uterum MEN så mycket äckliga djur det drar till sig. Eller rättare sagt insekter, massvis med flugor och annat äckligt. Det är nog annars det rum vi använder mest i huset på sommaren. Sen imorgon ska vi åka till Borås Djurpark med Mila så så blir det större djur att titta på =D Mam T följer med så jag och maken tar hojarna ner så åker Mila och farmor bil. Sen blir det mys hela dagen. Matsäcken ska fixas innan jag sänggående ikväll!

Gymmet har jag kommit igång med nu också. Så kul med lite nytt! Jag har gymmat två morgnar nu. Imorgon kör jag magpass hemma och sen till gymmet torsdag och fredag igen. Härligt att äntligen prova på att styrketräna på gym. Har ju aldrig gjort de innan utan bara gått på en massa pass. Nu ska här byggas muskler!! Äta 500 kcal mer per dag med. Mycket mat nu haha. Men jag älskar att äta så det ska funka! Nästan ingen cardio just nu heller. Det blir en större utmaning att låta bli dock...

Risk 2:an för mc kortet är bokad nu med!! Yes innan sommaren är slut ska jag ha mitt kort hoppas jag!!

Inga kommentarer: