lördag 14 juli 2012

Städdag...


Borde de bli här men så trist. 2 1/2 vecka sen vi röjde här. Ni som känner mig vet att jag är pedant ut i fingerspetsarna så att de gått så långt tid utan städ här är bra för att vara mig. Jag jobbar på att kunna stå ut med skit i hörnen. Men nu börjar de nog bli dags iallafall.
Senare idag ska vi åka till mösseberg djurpark. Vi har försökt att åka till skara sommarland hela veckan, syster Me familj är här, men vädret suger. Kallt och regn. Inte riktigt värt att lägga massa pengar på det då. Så idag blir de mösseberg istället. Funkar bra de med! Igår var vi på Stellas lekland å Mila satt bara i loket typ haha. Kunde lika gärna stå på Coop då :P
Tränings veckan som gått blev precis som planerat! 4 st härliga pass på gymmet och ett hemma. Några promenader och lite rull på foam roller. Känner mig riktigt taggad i min träning just nu! Maten flyter på trots semestertider. Jag har balans på allt :D skönt! Nu kaffe och sen kanske lite städ?! Eller ja kanske nöjer mig med kaffet :P
Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer: