fredag 16 november 2012

Mesquite pulver vad är det?

Här kommer en länk för er som är intresserade av vad Mesquite pulver är. Det är har en smak av kola och sött och är riktigt gott att blanda i allt möjligt!

Dagen startades med ett gympass. Sista gången upplägget från Olga kördes nu. Både sorgligt och skönt. Känner att det är dags att stå på egna ben ett tag helt klart. Jag har massa tankar och ideer. På schemat idag var det Pull ups som övades bland annat. Så svårt det är!! Jag vill klara av att göra chins men vägen dit känns lång. Öva, öva och öva. I know!! Jag kör dessa i smith maskinen. Då kan jag ställa stången lagom högt så jag kan hoppa upp och hålla emot på vägen ner. Tungt är det och massa teknik ligger bakom att lyckas med en chin har jag förstått. Bara att öva vidare. Passet avslutades med ett intervall pass på cykel. Pulsen rusade iväg till 175. Sjukt jobbigt precis som det ska vara. Musiken spelar in för hur mycket jag orkar helt klart. Jag lyssnar ofta på Raised Fist när jag kör just intervaller. Blir bra tryck i benen då =D

Inga kommentarer: