onsdag 14 november 2012

Nytt upplägg!!

Just nu funderar jag på hur jag ska lägga upp min träning kommande period. Jag kommer ju att avsluta med Olga den 29 november. Jag tycker denna tid med henne varit givande och spännande men nu är det dags att stå på egna ben. Jag funderar på vad jag har för mål just nu i mitt liv. Detta styr ju vilket upplägg jag ska ha. Det enda jag vet just nu är att jag vill köra LR Hiit på gymmet minst ett pass i veckan. Detta var så kul!! Sen är det styrketräning som gäller givetvis. Frågan är bara vilken uppdelning jag ska köra och vilka övningar... Hm jag får fundera lite till och återkommer om detta!

Blir hemma imorgon med så med andra ord har jag varit hemma en hel vecka då. Inte alls skoj! Börjar bli långtråkigt!! Men jag får se fram emot LR Hiit passet jag ska gå på imorgon!! Bara jag kommer med nu då för jag är reserv 1 i kön. Så snälla nån bli sjuk nu eller få förhinder så lilla jag har det att glädjas åt imorgon. Nu ska jag slänga mig i soffan med sen STOR kopp grönt te medans maken lägger Mila. Now it´s my time alone!!

Inga kommentarer: