onsdag 14 november 2012

Responsen!

Var väl så där på föregående inlägg!! Tack Anna för ditt svar :D Jag är dålig själv på att kommentera på bloggar så det kanske e synden som straffar sig självt. Jag ser ju att de är hyfsat många som är ute på bloggen i alla fall! Jag får se hur jag gör med bloggen! Kanske ska försöka skjuta liv i den i stället!

Tredje dagen med vab. Mila var feberfri hela dagen igår fram till läggningen. Då visade tempen på 37.9. Mila är känslig så snart tempen ligger över 37.5 så ja de e bara att vara hemma. Idag ska vi roa oss med att träna, städa lite och se på när fönsterputsarna kommer kl 12 och putsar våra fönster. Blir nog en bra dag trots allt! Återkommer under dagen med lite funderingar inför att jag slutar med Olga snart! Nu frukost med havregrynsgröt, bär, lättmjölk, 2 ägg och kaffe. Och lite omega3, probiotika och D-vitamin glider nog ner med!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Jag brukar läsa :) men är oxå kass på att kommentera!! Samma dilemma med min blogg.. Får fundera lite hur jag ska göra.. Mest skriver jag ju för mig själv! Skönt å skriva av sig ibland och kul å gå tillbaka å titta.

Puss på dig! <3

Sjöstrand sa...

Puss på dig med Hanna!! <3