söndag 17 juni 2012

Borde ja...

Jag har fått ett enormt sug av att börja på gym igen. Har funderat och kommit fram till att 3 dagar i veckan borde jag kunna gå på gym. Jag tänker att tar jag buss kl 06 in till stan, gymmet öppnar 06:30, så borde jag hinna träna en timme sen duscha å gå till jobbet på en halvtimme. Då hinner jag ju. Kalle vill inte ha mila själv alla morgnar men om jag gymmar måndag, onsdag å en dag på helgen. Eller kanske till å med två de veckor jag kan. Givetvis kan ja ju komplettera med att träna hemma. Hm ja detta får ja fundera igenom. Jag har fått för mig att jag skulle vilja testa. Älskar att träna hemma men lite ny inspiration kanske behövs. Sen tänker jag att nu är mila så stor så att barnpassningen inte borde vara nått bekymmer. Nån annan som har funderat kring detta å hittat bra lösningar? Tips å förslag på hur ja ska tänka?

Published with Blogger-droid v2.0.6

1 kommentar:

Lela sa...

Jag har också tänkt på det, skönt att komma hemifrån en stund. Jag tänkte väl försöka ta en dag i veckan bara och träna resten hemma. x-force här i Ldkp har army fitness och det verkar roligt :)