lördag 23 juni 2012

Midsommar!!

Vår midsommar spenderades relativt lugnt å städat. Vi åt middag hos svärmor och sen vidare till fina vänner. Där lekte barnen loss till hundra tjugo. Jag var nykter å körde. Hemma redan vid 23 tiden. Skönt!

Idag har vi kört hoj i regnet. Var kul ändå men det är helt klart roligare när de är bra väder men nu måste ja öva massor så jag kan bli klar med körkortet!

Kan inte riktigt bestämma mig om ja ska börja på gymmet nästa vecka eller skjuta lite till på de. Skönt att kunna träna hemma snabbt under semestern men jag längtar till att starta upp på gymmet :D Nu blir de film, mirror mirror. Go lördag kväll! Bra val förut med, var toksugen på lösgodis men jag gjorde en nyttiga banankaka å smaskade på istället!!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer: