torsdag 14 juni 2012

Kettlebells har anlänt!!

 

YPublished with Blogger-droid v2.0.6

Yes!! Idag kom äntligen kettlebellsen jag beställt!! Så imorgon swingar jag med mina nya kulor =D Längtar redan till passet.

Hoppas att Mila sover i natt. Hon har trasslat varenda natt denna veckan. Sover oroligt och vill gå upp kl 04:15 på morgonen...mindre skoj. Har satt upp en mörk filt över hennes fönster nu för att se om det kan hjälpa. Så just nu är jag TRÖTT. Blir sängen tidigt och jag hoppas på att kunna få sova så att jag kan träna på morgonen innan Kalle ska repa med sitt band igen. Imorses var det 1 h powerwalk på schemat plus att jag plankade ikväll. Borde stretcha eller yoga men jag orkar inte alls just nu utan får prioritera den andra träningen denna veckan. 

OCH det var en stor dag på jobbet idag med ett viktigt möte och det gick toppen bra!! =D Skön känsla när saker blir bra som man slitit med under hela våren!!

Inga kommentarer: