lördag 30 juni 2012

Första besöket

Idag var det dags för första riktiga besöket på gymmet. Jag har haft kort innan på samma gym och vet ju hur det funkar men har aldrig styrketränat på gym innan. Har mest kört pass. Så idag samman strålade jag och fina Lena för en träningsdejt. Vi körde ett kettlebell pass då Lena ville att jag skulle visa lite teknik tips åt henne. Sen gick vi igenom gymmet och dess vikter lite grann så att jag inte känner mig totalt vilsen när jag startar upp med min styrketräning nu =D Är SÅ laddad nu!! Längtar tills det är dags för att köra igång. Tack Lena för en toppen dag och imorgon ses vi igen!! <3


Resterande dagen har spenderats med lite bakning, matlagning och så har vi titta på hajar som hajar med Mila. Just nu i skrivandets stund sliter Kalle med att lägga Mila. Vi har varit tvungna att ta bort sidan på spjälsängen så Mila går upp ca 100 ggr per kväll. Så nu jobbar vi på att bara lägga tillbaka henne utan att säga nått till henne. Jobbigt värre MEN om en vecka borde det ha lugnat sig och hon borde ju snappa att hon ska ligga i sin säng... Eller? Jaja jag och Kalle är enade i hur vi ska hantera detta. Skönt! Nu ska jag drick te och äta Ben and Jerrys glass =D

Inga kommentarer: