fredag 1 juni 2012

Mina ÄLSKADE kulor!!

ÄLSKAR dessa redskap!! Körde ett kettlebell pass imorses med 3 olika supersets, en jobbig finisher och sen en magcirkel. Fantastiskt trött på endast 40 min =D Precis som det ska vara. Bland annat ingick snatches i passet och jag gör dem lätt med en 12 kgs KB nu. Behöver snart införskaffa mig en 16 kgs. Kanske vore bra med en 12 kgs till med så jag kan köra med dubbla. Enda nackdelen med denna träningsform är att jag får massvis med "blåsor" i händerna. Går hål på dem till och med och det är inte skönt men den som vill vara fin får lida pin haha.

Innan passet intog jag en proteindrink på proteinpulver och mjölk och direkt efter åt jag en stor frukost med havregrynsgröt, banan, jordgubbar, keso, lätt mjölk, ägg och en knäckemacka. Givetvis kaffe på det med! Så nu är jag redo för dagen och den ska innehålla slapp och mys med Mila och 60 min låg intensiv cardio medan hon sover.

Inga kommentarer: