torsdag 31 maj 2012

Du har bensin i blodet!

Japp det fick jag till mig på min första mc lektion idag på körskolan. Det gick toppen bra!! Han trodde att jag kommer fixa detta denna säsong och tyckte jag var bra på att hantera hojen för att vara så grön som jag är. Så nu jädrar ska jag satsa allt på detta. Vill ha mitt mc kort så snart det går =D Risk 1:an är nu avklarade med. Gött!!

Det har varit ett par hektiska dagar för mig nu. Äntligen ska jag bara vara imorgon!! Inget inbokat mer än att inhandla lite mat annars bara vara med liten. SÅ härligt att jag tog mig igenom denna stressiga veckan. Nu ska ja dricka mitt gröna te och slappa innan jag ska kramas med min fina make. Ett yoga pass på 30 min har allt avverkats med. Skönt med avkoppling samtidigt som kroppen får jobba...

Inga kommentarer: