tisdag 15 maj 2012

Tyngdlyftning next?!

Så nöjd!! Jag klarade av att ta 50 kg i marklyft i mina sista två cirklar med 8 reps vardera idag. Målet har nu landat i att jag ska lyfta minst vad jag väger. Inget ouppnåeligt mål alls just nu. Snart dags att åka och köpa mer vikter till min stång =D Kände mig inte alls taggad till träning idag men jag lyckades lägga på både i marklyften och på utfallen så jag är riktigt nöjd! Ibland ska man bara göra och inte fundera så mycket. Tror att  känslan av att vara otaggad kom ifrån att jag inte är van vid att träna mitt på dagen, jag GILLAR att träna på morgonen innan allt drar igång helt enkelt.

Förmiddagen spenderades på jobbet, är processledare i en process och kan inte vara borta från detta så Mila fick hänga hos morfar. Imorse hade hon ingen feber men hostade illa. Vi har sovit natten som var med så jag tänkte att nu kanske det är bättre men inte då... Hade feber när vi kom hem igen vid lunch så nu blir det Vab imorgon med och sen är det ju långledig helg på gång så inget jobb förrän måndag. Kanske har glömt hur man jobbar då?! :P Nu ska jag duscha och sen pussa på lillan framför Ice Age med en stor kopp kaffe!!

Inga kommentarer: