lördag 26 maj 2012

Ozzy with friends!!

Så galet bra kväll det var igår!! BLS var förband och de var toppen bra!! En riktig karl den där Zakk Wylde =D Jag gillar håriga karlar. Haha titta på min Kalle bara så förstår ni. Sen var det dag för Ozzy och det var minst lika bra som förra året!! Jag ÄLSKAR att åka på såna här spelningar. Då njuter jag och kan bara vara och njuta av stunden. En helt magisk och fantastisk kväll blev det och härligt umgänge med Stisse och älskade maken. Är det något jag kan sakna sen tiden innan vi fick Mila så är det just att vi åkte på alla spelningar då. Kan vi i och för sig göra nu med men det blir alltid lite mer att ordna med.

Maten igår funkade utmärkt trots resande fot. Jag gjorde mina pannkakor och tog med mig till middag och hade likaså med mig keso och frukt i mina Frozzy pack. Dessa burkar kan jag rekommendera om man har med sig mycket mellanmål eller mat. Jag drack två öl i solen och sen var jag nöjd. Blir nog något mer fritt idag då vi ska gå på bröllop idag. Jag kommer vara nykter helt och köra har ja bestämt mig för. Känns som att jag vill hem och ladda inför kursen i värnamo utan att vara trött och små bakis. Min kropp tackar nog och tar emot av detta med!! =D Nä nu ska jag vila en stund till innan det är bröllops dags!