torsdag 17 maj 2012

Hulken!!

Ja det var jag på gymmet idag =D Jag kunde öka på alla övningar utom en. Bara för att nämna lite så klarade jag 11 kgs hantlar på axelpress och bicepscurl och detta klarade jag även på fjärde cirkeln jag körde! Så nöjd! Kände mig som hulken men de kanske jag inte var men så kände ja haha

Så nu vill jag att mina muskler ska bara svälla ut till imorgon när jag vaknar, för det är väl så det funkar va?! :P Men mat det behöver jag iallafall för att växa och ätit massor har jag gjort idag:

Frukost: En tallrik laktosfri yoghurt med kvarg, hemmagjord musli, 1/2 äpple, gojibär. En fralla av mitt low carb bröd jag baka häromdagen med ett ägg på. Kaffe. Vatten. Omega3 kaps.
Innan träning: Morotsbar. Kaffe och vatten.
Efter träning: Banan/kokos pannkakor. Vatten.
Lunch: Kycklingpaj och vitkålssallad med senapsvinegrett. Vatten och Kaffe. Pepparkaksboll.
Mellis: Smootihe på hallon, mjölk, vatten proteinpulver, jordnötssmör. Kaffe.
Middag: Enchilades (stavas de så?) med köttfärs. Sallad. Salsa, Hemmagjord guacemole.
Kvällis: Vet inte riktigt än men jag tror de blir ost stavar, fikon, 1/2 grönt äpple, 1 kokosboll. Grönt te.

JAG ÄLSKAR MAT OCH ATT ÄTA!! Njuter varje gång =D

Inga kommentarer: