fredag 4 maj 2012

Är det verkligen så gott?!

Just nu gör alla typ kikärtsbollar. Har hittat flera olika recept på detta. Gjorde ett av dessa och ja får nog säga att det smakar sådär. Inte äckligt och inte gott. Jag kommer nog hålla mig till min super goda fikon bollar ja gör. Dom fungerar som ett bra substitut för godis.

Denna helg är det fullt upp.
Fredag: Axel- och magpass på morgonen. Stretch och rörlighetsträning direkt efter. Naprapat besök, fixa mellisar inför kb workshop samt packa med det som kan tänkas behövas och sen avrundar jag dagen med afterwork med jobbet. Tvättar massor med.
Lördag: Kb workshop i mullsjö. Bilen måste rulla kl 08:30 och sen är jag hemma vid 15:30. Ska bli så skoj!! Sen blir det mys med familjen efter det.
Söndag: Fixa inför veckan som kommer med att planera mat och träning. Storhandla mat. Sen ska jag allt hinna sitta på hojen för första gången med! Eftermiddagen avrundas med kalas för Maya som fyller 5 år. Japp och detta var denna helgen. Mycket inplanerat redan så mer grejor blir det inte. Vi ska bara vara familj de stunder som blir över.

Nacken är redan mycket bättre. Bokade in en ny tid till naprapaten om 2 veckor men om jag inte känner några bekymmer då så avbokar jag tiden kom vi överens om. Jag har börjat tänka på hur jag sitter, bra hållning, och stretchar inte nacken nu. Har inte vågat yoga denna vecka då det är mycket med huvudet i olika vinklar. Jag kommer att låta det vara även nästa vecka. Kör rörlighets träning istället =D

Inga kommentarer: