fredag 18 maj 2012

Började dagen rätt!!

Idag tränad ja så fort jag kom upp. Allt kändes så rätt, älskar verkligen morgonträning :D benen fick sig en omgång. Skönt! En av övningarna är omvända step ups och jag hatar den övningen. Ett tecken på att jag är dålig på den och att jag då ska öva på den!

Dagen har annars spenderats med en hojtur på sammanlagt ca 10 mil. Skoj! Undra ja om ja kanske ska sikta på att ta körkortet detta året iallafall... Hm vet inte riktigt men ja tror helt enkelt att jag kör på å så får vi se om de blir denna säsong eller nästa vår! Risk 1:an är ju snart å likaså första körlektionen  på trafikskolan, får se vad läraren tror :D Nu kommer snart fina Anna, Daaz å Noel å grillar! En prefekt fredag kväll! Å imorgon ska Hanna firas! Saknar dig vännen!!


1 kommentar:

Hanna sa...

Jag saknar dig med vännen!! Ska bli skoj å äntligen ses imorrn :)