söndag 20 maj 2012

Klara färdiga gå!

Nu närmaste veckan är de tusen saker på gång. Jag ska hinna med en massa saker... Känner av stressen men försöker tänka på att de är roliga saker som ska göras! Imorgon är de 3 årig bröllopsdag så då ska vi åka en hojtur och äta picknick ute <3 På tisdag ska jag till Hanna å planera lite inför kommande äventyr. På onsdag å torsdag ska jag hinna njuta av min dotter. Fredag bär de av till Stockholm för att titta på Ozzy with friends. Sen hem på natten för lördag är de bröllops dags i Borås. Sen söndag är mors dag å jag ska umgås med dotter igen för sen åker jag till Värnamo på Dbt utbildning i 3 dagar. Hem på onsdagen och då risk 1:an för mc körkortet. Sen torsdagen min första lektion på körskolan. Ja ni ser att andas hinner jag knappt med MEN snart är detta kaos över och då kommer jag njuta av allt ja hunnit med :D Nu andas!!

Inga kommentarer: