torsdag 17 maj 2012

Beslut

De ska alltid fattas hit å dit. Dagen började med att ja inte kunde besluta mig om huruvida jag skulle ta träningen innan frukost eller senare idag. Jag bestämde mig för senare vilket ja nu ångrar, hade vart skönt att ha de gjort. Jaja bara att köra! Sen blev de mer beslut att ta, hur skulle vår dag läggas upp? Vi har tusen saker ute som behövs fixas men då vi inte staket å lillan kan springa rätt ut i vägen måste alltid en vakta henne som en hök. Så efter lite överläggning insåg vi att det bästa är att bygga staket idag så vi kan vara ute med lillan! Så nu fixar maken med de å ja hänger med lillan som just nu badar. När hon sover sen får ja passa på å köra passet.

Vore trevligt att denna helg hinna med att: åka med på Gothia Tour, köra lite hoj själv, fira Hanna, Nandos dop, leka me familjen Lundberg å fixa lite i trädgården. Sen givetvis handla inför nästa vecka med å träna mina sista pass för denna veckan. Så allt detta vill ja hinna med å de ska hinnas med! Men de e ju nästan bara skoj saker iallafall :D

Inga kommentarer: