lördag 12 maj 2012

Lugna puckar!

Dagen blir i lugnets tecken. Brände av sista passet för veckan imorse. Ben å cardio. Gött!! Efter att vi ätit bananpannkakor till frukost badar nu mila å Kalle är å tränar. Vi funderade först på Stellas eller badet idag men vi beslutade oss för att hoppa i vattenpölar istället :D mila älskar det!!

Kom på att ja startade en utmaning Me mig själv kring mitt kaffedrickande å alla sötningsmedel för ett tag sen. Ja hur går de då? Ja kaffet är svårt. Ja håller mig till 5 koppar om dagen just nu. Vet att ja borde dra ner till 3 koppar. Jag jobbar på! Sen sötningsmedel funkar. Jag använder stevia i den mån de går. Men ibland blir de proteinpulver med annat sötningsmedel i. Kan inte de komma ett proteinpulver med stevia i? :D jag blandar ibland holistic pulver med stevia men de blir inte alls så gott som annat pulver. Jaja jag har minskat men jobbar vidare på detta med för ännu bättre kan de bli!! Jag skulle även välja mer rena fria mål vilket ja lyckats med!! Så den bockar jag av och fortsätter i samma anda med.

Inga kommentarer: