söndag 27 maj 2012

Bröllop å morsdag!

Bröllopet igår var skoj skoj. Träffa en massa gamla godingar som ja inte träffat på länge. Vackert va de allt med :D

Idag har ja försökt stanna upp och bara mysa med Mila för imorgon far ja vidare igen. Värnamo för 3 dagars utbildning å sen risk 1:an för mc på onsdag kväll när ja kommer hem. Tur att jag tagit semester på torsdag! Jag vill verkligen INTE åka från Mila... Usch! Men 3 dagar går fort och sen är ja med min tjej igen. Får se till att njuta av att få slappa på kvällarna. För ja kommer isolera mig på hotellrummet på kvällarna. Ska träna men inget mer. Måste ladda batterierna känner jag. Har vart å är för mycket just nu...



2 kommentarer:

LINA LUNDBERG MammaLivet på landet sa...

Mysigt med bröllop, hoppas du hade en bra morsdag oxå! Saknar er! Jobbigt med 3 dagar ifrån familjen men snart är det torsdag och full fart med Mila igen! Stora kramar

Sjöstrand sa...

Vet =) Hoppas ni har det bra å att vi kan ses snart!! Saknar dig vännen <3