tisdag 29 maj 2012

Förena nytta med nöje!

Japp det gjorde jag igår. Jag glömde min skor hemma i en påse i hallen. Jaha tänker ni nu?! Hur glömmer man sina skor jo ser ni man åker i ett par sandaler då det var strålande sol ute och så tänker man att jag tar med mig andra skor då det kommer att börja regna. MEN när jag väl upptäckte detta började jag fundera på vad behöver jag för skor sen? Inga converse iallafall då jag har ett ton av dom. Nä de får bli ett par nya promenadskor. Efter utbildningen igår började jakten på ett par bra skor till ett bra pris. Tur för mig hade team sportia rea på ett par easytone. De hade kostat 1100 kr men kostade nu 370 kr =D Som hittat!! Mina är svarta. Så nu ska jag få en såndär snygg rumpa till sommaren har ja tänkt :P Eller va tror ni, funkar det? Haha ja tror inte på det men de var sköna iallafall och de var ju ett fynd!


Dag 2 på utbildningen är nu avklarad. Bara en halv dag kvar imorgon och sen bär det av hemåt för att kasta mig in på risk 1:an. Sen på torsdag ska jag krama på min dotter =D SAKNAR henne så det gör ont!! Vill hem nu!! Men nu ska ja försöka njuta av att kunna slappa och få sova ostört. Allt ont har något gott med sig. Nopp nu ska ja hoppa i träningskläderna och ta en powerwalk på löpbandet i gymmet här på hotellet. Regnet vräker ner så ute blir det inte. Förresten körde jag ett styrkepass där igår och det var kul med miljöombyte!!

Inga kommentarer: