måndag 14 maj 2012

Tränat klart!

Första passet för veckan avklarat. Kl 05:25 drog det igång efter att jag intagit en protein drink (holistic pulver med mjölk). I detta nya upplägget kör jag överkropp en dag och sen nederkropp en och sen en dag med cardio och så börjar det om en gång till samma vecka. Jag blev riktigt glad idag då jag äntligen lyckades lägga på i Hantel rodd. Nu orkar jag 18 kg 8 reps =D Och detta efter att jag kört ett par cirklar. Gött!!

Veckans träning är tänkt till:
Månd: Överkropps pass.
Tisd: Nederkropps pass.
Onsd: Cardio.
Tors: Överkropps pass.
Fred: Nederkropps pass.
Lörd: Cardio.
Sönd: Vila.

Där utöver ska jag köra Bodycomfs rörlighetscirkel minst 2 ggr denna vecka. Cardion består av låg intensivt och ligger mellan 120-130 i puls. Gött nu vet jag denna planeringen!! Idag blev det vab som nu massvis med kaffe och kanske ett par experiment i köket medans lillan vilar!