lördag 9 juni 2012

Mera kulor!!

Japp jag vill inhandla mig mer kettlebells. Jag vill ha competition varianten istället för de jag har plus att jag vill ha två av varje så att jag kan köra dubbelt. Så nu till min fråga vilka ska man ha dubbelt av? =) Jag vet inte om man verkligen nyttjar 2 st 8 kgs, 2 st 12 kgs och 2 st 16 kgs? Mina två jag har kommer jag att sälja så är det nån som är intresserad så hojta. Dom är kanon bra men jag vill hellre ha en annan modell bara. En 8 kgs och 12 kgs är det.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Svårt de där! Men 12 kanske? Åh fast ja 16? Ja svårt val. Har tänkt att köpa! Hur mycket vill du ha för den? Intresserad hejsan!! :) kramar helen

Sjöstrand sa...

Blev 2 st 12 kgs, 1 st 16 kg och 1 st 20 kg efter att ha fått lite tips av Betty =D Så nu ska här swingas!!

De jag har är en 8 kgs och en 12 kgs. Kan tänka mig att sälja de för 500 kr ihop. Ingen aning vad frakt å så kostar dock =)

Anonym sa...

Åh skoj!! Spännande :) hörre du, frakt fixar jag ;) kommer och hämtar dem så klart.. Hihi. Kramar Helen Carlsson ;)

Sjöstrand sa...

Haha nu fatta ja vilken Helen =D Jag är inte inte hundra på att jag vill sälja 8 kgs kb, den kan vara bra att ha. Och sen 12 kgs kb hade javisst redan lovat en annan vän =/ Förlåt! Men dom har bra kulor på sportgymbutiken om du inte vill ha competition varianten =D Hoppas jag inte ställde till det för mycket nu! Kramar på dig!!