måndag 11 juni 2012

Då var det dags igen...

Att planka till förbannelse =D Nu har Annie startat en plank utmaning och givetvis var jag tvungen att hoppa på denna utmaning! Så idag har jag plankat i 9 hela min. Bara att köra så det ryker!



Imorses kom ja absolut inte upp för nån träning så det fick bli nu ikväll. Usch jag är ingen fantast av att ha träningen hängande över sig hela dagen. Hade ont i huvudet och var allmänt trött när jag kom hem idag MEN efter några minuter uppvärmning gick det toppen bra!! Längtar efter mina nya kulor nu för min 12 kgs börjar bli för lätt?! Trodde jag aldrig när jag köpte dom. Det nya upplägget jag börjar idag från Olga är givetvis ett Kb upplägg. Måste ju swinga mina nya kulor. Nu dags för sängen för imorgon kl 05:30 är det dags för intervaller utomhus.

Inga kommentarer: