fredag 15 juni 2012

Yes!!

Passet med de nya kulorna är avklarade och detta var kanon skoj. Blir en helt annan känsla med dessa. Jag märkte med att balansen ändrades och att jag fick slipa på tekniken nu med dessa nya. Härligt att kunna swinga med en tung och likaså kunna lägga på vikt i en del av de andra övningarna med. Klarar dock inte av att använda 16 kgs på snatch och clean and press ännu MEN de ska gå!! =D Märkte även att dessa var vänligare mot mina händer. Hoppas på att kanske kunna få bort valkarna som gått sönder i mina händer nu. Det gör riktigt ont emellanåt!

Nu ska jag svida om och åka på körlektion för mc strax. Morfar kommer och vaktar Mila medan mamma roar sig på hojen! Imorgon är det metaltown för makens band Kaross som gäller. Han repar mest hela tiden nu så jag får inte se honom så mycket just nu. Åker med över dagen imorgon till göteborg så det blir till att fixa mat att ta med för bara äta ute en hel dag vill ja inte =D

Inga kommentarer: