söndag 6 juni 2010

Helgen

Då har denna helg snart förflutit. Idag har det lugnat sig betydligt än så länge! Har till och med kunnat duscha utan att det dragit igång. Känns som att det kanske vänder nu. Vore sååååå skönt!! Jag bara håller tummarna för det nu! Tänk om detta kan vända å ja kan börja röra mig igen, lagom å inte stressa iväg. Bara att få gå en kort promenad på några minuter vore en befrielse. Men nu känns det faktiskt som att det kommer att gå kanske...

Imorgon ska Kalle fatta beslutet om han ska åka till Frankrike på tisdag eller inte. För min del är det svårt att säga vad han ska göra. Ja menar om det lugnar sig kan ja ju klara mig själv. Fast det blir ju ensamt men då får ja väl nyttja mina vänner å min familj desto mer. Idag kan ja faktiskt känna solen inombords oxå...

Inga kommentarer: