måndag 14 juni 2010

SIsta omgången!

Idag är det sista gången för föräldragruppen innan de blir återträff när bebisarna är ut klämda. Känns som att dessa fem tillfällena bara har rusat förbi, precis som allt annat verkar göra just nu. Skulle idag lyssna på mer avslappnings övningar tror ja. Känns sådär att göra det i grupp så jag har beställt en cd hem oxå. Hoppas att avslappning å andning ska vara till nån nytta under förlossningen.

Idag hade ja tänkt sy lite på mitt örngott men ja har inte fått gjort typ nåt mer än att babblat i telefon. Men det spelar ingen roll för de viktiga just nu är att tiden flyter på känns det som. Så är de nån som läser min blogg som vill komma på fika i veckan så hojta till!! Behöver sällskap av mina underbara vänner!!

2 kommentarer:

Nattpyre/Lena Bergsten sa...

Hejhopp! Hoppas du blir avslappnad! :)
Jag ska på intervju och sjukgymnastik och lite grejer i veckan, men ska försöka möka ut min rumpa till Skultan i veckan!
Massa puss

Sjöstrand sa...

Å vad skoj om du kommer vännen! Bara att ringa =) Puss