torsdag 24 juni 2010

Normalitet

Ja funderar på vad som är min normalitet av sammandragningar under denna graviditet. Igår var vi hos barnmorskan på MVC igen. Hjärtat slår så fint på Pyret å alla värden ligger bra. Magen bara växer å växer. Vi pratade om fortsättningen och hur de e med sammandragningarna nu. Jag hann inte mer än hem innan det blev mer å mer sammandragningar igen. La mig på soffan å vilade i några timmar men de fortsatte ändå. Åkte ner till mamma å pappa å grillade till sist. Hur gott som helst var det i alla fall. Hur som ville de inte ge med sig riktigt så vi fick åka hem å bädda ner mig... Jag tyckte verkligen inte att jag gjort speciellt mycket igår men ändå blidde de så här. Suck! Kan inte annat än att le lite å att de var efter att vi träffat barnmorskan förra gången som det drog igång med. Jaja nu är de bättre igen å de har inte varit så många nu på morgonen i alla fall. Uppenbarligen kommer mina att ligga betydligt högre i antalet å det får vara okej men det blir jobbigt när de kommer ca var 5:e min.

Så idag får de bli en lugn lugn dag. Ska åka med mamma till Minimundus å sen får de bli stillasittande...

Inga kommentarer: