fredag 18 juni 2010

WCR







Igår packade vi in oss i bilen och åkte till Göteborg och West Coast Riot. Jag hade med mig en stol så ja kunde vara med å det var riktigt skoj att få se lite folk å rörelse. Banden vi tittade på var: Rise Aiganst, Dropkick, FFloggin Molly, Bad Religion och The Hives. Var riktigt bra! Mycket nöjd med spelningarna. Från början när vi beställde biljetterna skulle jag köra hem så att de andra kunde dricka öl men nu var min underbara make nykter med mig. Detta för hur det har varit med sammandragningarna så visste inte riktigt hur det skulle funka för mig. Det funkade med på vägen hem var det jobbigt å det har det även varit idag på förmiddagen. Så idag blir det viloläge hela dagen men det var det värt.

Min stackars make är på jobbet men sen när han kommer hem ska vi bara mysa å äta gott. Tacopaj ska tillagas. Nä nu ska ja se på en film å måla mina naglar.

Inga kommentarer: