måndag 22 april 2013

Efter helgens bravader

Blir det till att ta de totalt lugnt en dag till. Jag kände stor skillnad i magen redan när jag klev upp imorse. Misstänker att boven till alla sammandragningar igår var att jag hade för mycket att göra i lördags. Träna ute lugnt, gjorde i ordning uterummet, repade i 4 timmar och så hade vi gäster på kvällen. Ser ju själv nu att det är på tok för mycket för mig just nu. Så denna dagen kommer även den att spenderas i vila. Homeland får göra mig sällskap i soffan. Kanske vågar jag gå till affären i stillsamt tempo och köpa bananer och mjölk. Vi får se. Kl 16 i eftermiddag är det dags att träffa läkaren med. Då får vi se hur fortsättningen ska se ut. Jag är tveksam efter helgens bravader i magen att jag klarar av att jobba några 50% men vi får se. Känner mig gladare och mer avslappnad idag!

Så mys de är att känna den lille där inne. Den sparkar mycket och ofta. Livligare än vad Mila var <3 längtar efter att få gosa med den lilles fossingar!!




Inga kommentarer: