fredag 12 april 2013

Första dagen

Vad pysslade jag med första dagen på sjukskrivningen då? Jo jag dammsög huset i sakta tempo, körde en timmes yoga och sen slappade jag i soffan resten. Inga besvär av sammandragningar men en känsla av mensvärk. Men de är normalt under graviditet så ingen oro där.

Jag var arg de första dagarna denna veckan när jag insåg att jag skulle få bli hemma. Men nu har jag mer landat i det och känslan är mer en oro inför att denna lilla vill titta ut på tok för tidigt. Kommer den redan nu klarar den sig inte. Även om den väntar tills den klarar sig finns de så mycket risker. Jag har satt sökförbud på nätet kring sådana ämnen just nu då det stressar mig. Jag måste nu tänka positivt!! Tänk om ja rent av går över tiden med denna lilla krabat?

Nu är de dags att ta Mila till dagis sen väntar lite lätt styrketräning för mig!

Inga kommentarer: