tisdag 30 april 2013

Hårda ord...

Jag har funderat en del på vilka som är mina riktiga vänner? Ja ni vet såna som verkligen finns där. Det är när man har det svårt och jobbigt som det visar sig. Vilka vill lyssna? Vilka ser till att vi ses? Vilka stöttar mig? Vilka försöker göra det lite lättare för mig i den situation jag nu befinner mig? Tyvärr har jag vänner, precis som alla har garanterat, som inte finns där i den utsträckningen... Det jobbiga är när man får insikt i det och kommer på det. Man kan vara vänner och så kan man vara vänner. Det finns olika typer av vänner. Vissa ställer jag inte alls ovanstående i relation till medans vissa gör jag det med. Vissa saker har jag kommit till insikt med sista dagarna. NI som ställer upp till hundra och bryr er vet vilka ni är och det värmer mitt hjärta!! Jag behöver er under denna tid som ligger framför mig <3

Inga kommentarer: