tisdag 30 april 2013

Får jag nått gjort?

Ja med träningen :) Jo då i och med att läkaren sa att de var okej att jag fortsätter träna i lugnt tempo så länge jag inte får besvär av det så kör jag på. Men mina pass är mycket lugnare och med lättare vikter givetvis. Körde ett styrkepass igår och ska ta 45 min på crossen idag. Har dock svårt att ta mej för att åka till gymmet. Kör mest hemma i mitt lilla gym. Blir så lätt att jag vill ta ut mej mer på gymmet så de kanske e bra att bromsa lite just nu. Längtar redan ofantligt mycket efter att kunna träna som vanligt när kroppen är återställd. Men de tar 9 månader att skapa de lilla livet och de tar 9 månader att vara på samma form med kroppen igen. Så de dröjer! Framtill dess måste jag njuta av de jag kan göra och så länge jag får göra det!

Inga kommentarer: