onsdag 24 april 2013

Ledsamt och podcast

Jag har inte riktigt fattat grejen med podcasts innan men nu har även jag fallit dit. Lyssna på denna http://bit.ly/17UeXYh om mammakroppen imorse när jag tog en promenad. Så bra!! Lyssnade även på en om amning. Mycket intressant får jag säga. Finns ju podcasts om allt möjligt.

I övrigt är ja lite less på massa skit. Läkaren sjukskrev mig i två veckor istället för tre. Blev visst fel och ska sjukskriva mig retroaktivt sista veckan när vi väl ses den 13/5. Så jag ringde försäkringskassan och informerade dom om läget. Det var lugnt. Men dessa saker startar stress hos mig. Vill inte behöva vara sjukskriven... Vissa människor upplever jag dock verkar tro att jag vill gå här hemma och skrutta. Nån gjorde mig hur som ledsen men jag försöker att inte ta åt mig. Jag vill klara av att jobba! Jag vill ha normala graviditeter! Jag vill kunna bära mitt barn ända fram till det är i skick att klara sig utanför magen! Jag vill så mycket men det känns som att vissa motarbetar en del... Ska försöka lägga fokus på det som är bra istället!!

Inga kommentarer: